list archives

Jacques Melot jacques.melot at ISHOLF.IS
Wed Jun 27 11:21:15 CDT 2001

 Le 27/06/01, à 3:36 -0700, nous recevions de JOSEPH E. LAFERRIERE :

>I would like some help, please, accessing list archives.
>I found some of the archives on the www but not the one
>piece I need.
>     In 1995 or 1996, I distributed a poem called "The
>Dawn of Creation." It was a parody of "Night Before
>Christmas." Problem is that I now do not have a copy of
>my own poem on my own computer. I was hoping that I could
>download it from the list archives.
>    I found many archives from 1996, but not this
>particular posting. Assistance, please?
>
>Dr. Joseph E. Laferriere
>
>--
> [...]

    Vous êtes donc un poète et les poètes rêvent. Eh bien vous avez
rêvé envoyé ce poème à Taxacom, car il ne figure pas dans les
archives que j'ai conservé. Ou alors vous l'avez effectivement
envoyé, mais avant le mois de janvier 1996, date de mon inscription à
Taxacom.

    Je pensais justement à vous hier et me disais « Tiens, il y a
longtemps qu'on n'a pas vu un message de Joseph Laferrière ! »
(1996... ah, c'était le bon temps des discussion nomenclaturales dans
Taxacom !).

    Salutations amicales,

    Jacques Melot