[Taxacom] Navštív moj Netlog profil

Vlastimil Mikolas noreply at netlogmail.com
Tue Apr 13 10:51:13 CDT 2010

Ahoj,

Vytvoril/a som si Netlog profil so svojimi fotkami, videami, blogmi a akciami. Chcel/a by som si ťa pridať za priateľa, aby si to všetko mohol/la vidieľ. Najprv sa ale musíš na Netlogu zaregistrovať! Keď sa prihlásiš, môžeš si vytvoriť svoj vlastný profil.

Pozri sa:
http://sk.netlog.com/go/mailurl/v=1&type=invite_1&mailid=850475&id=1&url=-L2dvL3JlZ2lzdGVyL2lkPTEzMzkwNzkmaT10OTE_

S pozdravom,
Vlastimil

Nechceš už viac dostávať pozvania od svojich priateľov?
http://sk.netlog.com/go/mailurl/v=1&type=invite_1&mailid=850475&id=2&url=-L2dvL25vbWFpbHMvaW52aXRlL2VtYWlsPS1kR0Y0WVdOdmJVQnRZV2xzYldGdUxtNW9iUzVyZFM1bFpIVV8mY29kZT0wODAyNDcwOSZpZD0xMzM5MDc5Jmk9dDky
Don't want to receive invitations from your friends anymore?
http://sk.netlog.com/go/mailurl/v=1&type=invite_1&mailid=850475&id=3&url=-aHR0cDovL2VuLm5ldGxvZy5jb20vZ28vbm9tYWlscy9pbnZpdGUvZW1haWw9LWRHRjRZV052YlVCdFlXbHNiV0Z1TG01b2JTNXJkUzVsWkhVXyZjb2RlPTA4MDI0NzA5JmlkPTEzMzkwNzkmaT10OTI_